LITERATURA / NATEČAJI /
LITERARNI NATEČAJ ZA NAJBOLJŠE OTROŠKO ALI MLADINSKO DRAMSKO BESEDILO
TEHNIČNA NAVODILA
Prizore številčimo z besedo in jih pišemo z velikimi črkami: TRETJI PRIZOR
Didaskalije pišemo v kurzivi (ležeče): Trutke, Lina, Lona, Heker in Učitelj v šoli na hodniku.
Ko pišemo dialoge med dramskimi liki, imena ali oznake likov pred izrečenim besedilom pišemo z velikimi tiskanimi črkami in jim na koncu dodamo stično dvopičje. Narekovajev ne zapisujemo: HEKER: Jjjojojoj, sse oppravičujem!
V primeru, da didaskalija vpliva na način govora, je v kurzivi zapisana v oklepaju takoj za imenom ali oznako lika (takrat je dvopičje pred govorom za zaklepajem): UČITELJ (glas v off-u): Pa ne pozabite domače naloge!
Ko se didaskalije nanašajo na akcijo oziroma potek dogajanja, so ločene od dialoga tako, da jih v kurzivi zapišemo v novo vrstico: HEKER (stopi na oder, se ukvarja s tabličnim računalnikom, se pogovarja sam s sabo, oziroma s tablico): Črva si mi poslal, a? Ne boš ti mene. Sila je z mano!
Primeri zapisa besedila so iz besedila L. A. Ž. N. Saše Hudnik, ki je objavljen v Potepeka, Potep po dramskih besedilih za otroška in mladinska gledališča, JSKD.
|
|