PLES / DELAVNICE, IZOBRAŽEVANJA
POLETNA PLESNA ŠOLA - PPŠ 2016Ljubljana, 27. junij – 1. julij 2016
DELAVNICE IN UČITELJI
KLASIČNI BALET (16+) / Hugo Mbeng GIBALNICA OLDIES GOLDIES (50+) / Daliborka Podboj POZDRAV TELESU KIDZ (6+) / Tina Valentan DELAVNICA VIDEO PLESA (16+) / Darko Dragičević CAPOEIRA KIDZ (6+) / Katjuša Kovačič FLUID BALANCE (14+) / Katjuša Kovačič & Nikola Orešković MODERN (14+) AFRO-SODOBNI PLES (12+) / Maša Kagao Knez KONTAKTNA IMPROVIZACIJA in MATERIAL ZA HRBTENICO (16+) / Nora Hajos SODOBNI TEHNIKA (14+) / Tamas Tusza & Peter De Vuyst OSNOVE BALETA (6+) PARTNERING (14+) / Nikoleta Gonczol & Nathan Jardin BREAKDANCE (6+) MODERN MIX (10+ nižji nivo) HIP TO THA HOP (12+) / Žigan Krajnčan & Gašper Kunšek IN ACTO - Sodobna tehnika (14+) DELAVNICA: Terpsichorean Sonics – uglaševanje, opazovanje, poročanje (16+) / Alexandra Baybutt & Ivan Mijačević AFRO KIDZ (6+) / Emina Baj FLAMENCO (10+) / Mojca Medvešček & Iris Belko IRSKI PLES z ostrino: Reel around the rock (14+) / Petra Perne SHAKTI DANCE® - JOGA PLESA (14+) / Nataša Tovirac
OPISI DELAVNIC IN UČITELJEV
KLASIČNI BALET / Hugo Mbeng Cilj, ki ga želi Hugo Mbeng doseči na svojih klasih Klasičnega baleta, je ne le naučiti tehniko, temveč predvsem pomagati udeležencem poiskati užitek v baletu preko ozaveščanja giba in razvijanju muzikalnosti. Uporaba talnih in dihalnih vaj ter vaj za podaljševanje hrbtenice spodbuja k delu skozi center telesa. Z delom na morfološki postavitvi telesa vaje ob drogu pripravijo celotno telo za bolj kompleksne plesne sekvence v sredini. Klas je sestavljen iz vaj, ki se razlikujejo po kakovosti, hitrosti in dinamiki. Klas se postopoma nadgrajuje od preprostih vaj proti bolj zapletenim sekvencam, ki vključujejo visoke skoke in obrate. Balet Huga Mbenga išče navdih v njegovi profesionalni baletni izkušnji ter v poznavanju različnih plesnih tehnik. Poudarja pomembnost srečevanja in treninga različnih plesnih stilov za razvoj v popolnega plesalca.
Hugo Mbeng je francoski baletni plesalec in certificiran plesni pedagog, z dobrim poznavanjem sodobnega in modernega plesa, jazza, stepa in afriških plesnih tehnik. Diplomiral je na Paris Opera Ballet Scchool in na Parisian Superior National Conservatory of Dance. Bil je član baletnega ansambla konzervatorija v Parizu ter kasneje plesal za Avignon Ballet, Toulouse Ballet Capitol in za ameriški Tulsa Ballet. Od leta 2014 je član baletnega ansambla Opere in baleta v Ljubljani. V svoji karieri je nastopal v klasičnih baletih (Gisele, Coppelia, Hrestač, Don Kihot, itd.) kot tudi v vlogah sodobnih baletnih koreografov ( Jiří Kylián, Georges Balanchine, Wayne McGregor, Ben Stevenson in mnogih drugih). Video: https://www.youtube.com/watch?v=6ATTCCv_GFM; https://www.youtube.com/watch?v=ZZr2CThbsN4; https://www.youtube.com/watch?v=oY4jXEquAIQ; https://www.youtube.com/watch?v=JpUU7aanLQM; _______________________________________________________________________________
JOGA – Radovedno telo
Gibalna raziskovalnica (s sodobno tehniko) je namenjena puncam in fantom, v starosti od 8-13 let, ki že imajo nekaj plesnega znanja
Joga - Radovedno telo
Maja Kalafatić (1984, Jugoslavija) je plesalka, koreografinja, pedagoginja in učiteljica joge, ki je leta 2006 diplomirala na SEAD -u (Salzburg Experimental Academy Of Dance), ter leta 2015 magistrirala na ZZT, HfMT Cologne in je trenutno vpeta v doktorski študij Transdisciplinarnih umetnosti in medijev v Beogradu pri prof. Mišku Šuvakoviću. Intenzivno sodeluje z Matejo Bučar, Jovano Tomić, Esto Matković, Heath Buntingom, Stephanie Felber ... Med drugimi je sodelovala z Vanio Galo, Martino Ruhsam, Vladom G. Repnik, Sašo Jovanovičem, Yulio Roschina, Samom Gosaričem in drugimi.
GIBALNICA OLDIES GOLDIES / Daliborka Podboj
V Gibalnici bomo razgibavali in predihali naše telo. Naše gibanje bomo popestrili in vedrili s priročnimi rekviziti, se sproščali in tudi kaj poustvarili. Prva ura bo namenjena medsebojnemu spoznavanju in razgibavanju hrbtenice. Naša telesa bomo predihali, napolnili z dobro energijo ter jih raztegnili v stoječem, sedečem in ležečem položaju. Sledile bodo prostorske oblike okroglih in elipsastih linij, lahki poskoki in hitrejši koraki, obrati, plesne oblike v krogu in v manjših skupinah. Tudi improvizacija bo del gibalno-osebnostnega sproščanja, zato bomo z njo zaključili plesno-razgibalni program.
Daliborka Podboj se je v svojem otroškem in srednješolskem času zapisala klasičnem baletu. S sodobnim plesom se je srečala v skupini izraznega plesa pod vodstvom učiteljice Žive Kraigher in se takoj priključila Živini plesni skupini. Na pobudo Žive Kraigher je jeseni leta 1973 postala soustanoviteljica prvega slovenskega plesnega društva Studia za svobodni ples. Dve leti kasneje je Živa Kraigher Studio za svobodni ples predala svojim učenkam in v vodstvo Daliborki Podboj, ki je spodbujala ustvarjalnost svojih plesnih kolegic, vodila plesne skupine novih članov in članic, pripravljala z mladimi plesalci priložnostne nastope in koreografirala. Že od leta 1971 obiskuje mednarodne plesne seminarje tako v tujini kot doma, različnih sodobnih in modernih tehnik, tudi baleta in karakternih plesov. Trinajst let je poučevala ples in vodila plesni oddelek na Glasbeni šoli Trbovlje. Ukvarja se tudi s pisanjem o plesu, piše kritike za plesne, performativne in gledališke predstave. Za svoj ustvarjalni in pedagoški opus je leta 2011 prejela Srebrno plaketo Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. _________________________________________________________________________________
POZDRAV TELESU / Tina Valentan
Pozdrav telesu je ustvarjalna razgibovalnica, ki snov črpa iz joge in raziskovalnih nalog sodobnega plesa in bo potekala nekako tako:
Tina Valentan je diplomirana plesalka in koreografinja, ki je pedagoške izkušnje pridobivala s poučevanjem plesnih skupin v Plesni izbi Maribor, SVŠGL, Plesnem epicentru in občasnim vodenjem klasov na Bitnamun, Praktikum in EN-KNAP. Razvoj otroške plesne vzgoje v zadnjih petih letih spremlja tudi kot strokovna spremljevalka in selektorica območnih plesnih revij in občasno, kot članica žirije pri izboru miniatur za državno tekmovanje mladih plesnih ustvarjalcev OPUS 1. Kot plesalko jo trenutno lahko zasledimo v predstavah: Krickrac, to sem jaz!, Železno modra, Fizične manifestacije in Sezona lova. _________________________________________________________________________________
DELAVNICA VIDEO PLESA / Darko Dragičević
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo: Tools such as editing, special effects, insertion of text, image manipulation etc. will define how the participants reflect differently upon body, space, object, image and sound using different media. Darko Dragičević is a Visual Artist, Director and Filmmaker based in Berlin and Cologne. He holds a MFA (Hons) in Visual Arts and a BA in Visual Communication from The International College of Arts & Sciences in Milan and a Filmmaking diploma from New York Film Academy, New York City. As a Director he received awards from the 57th International Short Film Festival in Oberhausen and Casa del Cinema in Rome. _________________________________________________________________________________
CAPOEIRA KIDZ / Katjuša Kovačič
Capoeira je kulturna veščina iz Brazilije, ki vsebuje elemente plesa, igre, akrobatike, glasbe in skupinske dinamike. Profesorica / professora Katjuša Kovačič – »Pinoquio« se že od svojega petega leta ukvarja z gibom. Leta 2006 je z Mojstrom Ubaldom Alegrio začela spoznavati umetnost Capoeire. Strast do gibov, inštrumentov, petja, portugalskega jezika in želje po igri, je ni več pustila daleč in tako je Capoeira postala del njenega vsakdana. Od mojstra se je učila tudi na treningih za otroke in jih 2009 začela tudi sama poučevati. Prav tako vodi delavnice za odrasle. 2014 je kot prva oseba iz Slovenije prejela pas profesorice Capoeire. Specializirana je za delo z otroki. Katjuša deluje kot svobodna kulturna delavka in poleg Capoeire, poučuje še gibalno akrobatiko ter ustvarja na področju uličnega in fizičnega gledališča, sodobnega plesa, cirkusa in performensa. S poučevanjem otrok in mladine se ukvarja od leta 2005 (likovne, cirkuške, gledališke delavnice), sodeluje s Sezamom, Gledališčem Ane Monro, Brankom Potočanom in različnimi festivali ter posamezniki. _______________________________________________________________________________
FLUID BALANCE / Katjuša Kovačič & Nikola Orešković
Fluid balance je program ozaveščanja ravnotežja v kakršni koli situaciji/poziciji in njegovo dinamično pretakanje preko osi telesa. Inspirira ga najino znanje plesa, capoeire, cirkusa, akrobatike in gledališča. Iz prepleta teh fizično - kreativnih disciplin sva razvila specifično metodo in gibalni besednjak, ki ju deliva preko umetniške produkcije in izobraževalnih programov. zavedanje ravnotežja in postura telesa statična in dinamična fleksibilnost amortizacija in suspenzija gibanja dvostranska fluidnost in agilnost nadzor in mehkoba gibov prostorsko telesna percepcija fokus uma in telesa prezenca in telesna komunikacija dolgoživost gibanja spodbujanje delovanja telesnih sistemov kreativno razmišljanje in samosvoja izraznost Na delavnici bomo raziskovali naše telo preko tehnik stoje oz. ravnotežja na rokah. Akrobatika ni le za mlade in močne osebe, temveč prav vsakemu pomaga pri zavedanju telesa in premagovanju strahu pred novim in nepoznanim, ki izvira v našem umu.
Nikola Orešković (Hrvaška) ima dolgoletne izkušnje kot trener. Preko različnih fizičnih aktivnostih sodeluje z umetniki iz različnih žanrov. Štirinajst let se je aktivno ukvarjal s taekwondo-jem (stopnja mojstra 3.dan). Je soustanovitelj in član prvega hrvaškega Martial Arts Tricks demo team-a "X-OUT". Poleg borilnih veščin in trickinga, se ukvarja z jogo, sodobnim plesom (sodeluje z Snježana Abramović Milković, Iva Nerina Sibila, Žak Valenta...), handbalancing-om, cirkusom in gimnastiko. Ta znanja in izkušnje iz različnih veščin spaja v samosvoj sistem treninga v sklopu programa Fluid balance. Katjuša Kovačič……več o njej pod CAPOEIRA KIDZ ________________________________________________________________________________
MODERN
Klas MODERN bomo pričeli z ogrevanjem, ki obsega sklop vaj, ki temeljijo na različnih modernih plesnih tehnikah. Po tem, ko bo usvojen osnovni tehnični nivo in variacije, bomo vsakodnevno nadgrajevali znanje. Vaje se bodo nadgrajevale v smislu ritma, dinamičnosti, pretoka, tehničnosti in gibanja skozi prostor. V drugem delu klasa bomo izvajali plesne fraze, ki sem jih ustvaril sam ali drugi koreografi, s katerimi sem sodeloval. Poleg tehničnega dela, se bom osredotočil na ples v smislu boljšega razumevanja in preciznega izvajanja plesnega materiala v povezavi z interpretacijo. Delal sem z mnogimi koreografi in učitelji različnih stilov in tehnik, ki so vplivali na moje ustvarjanje. Ob poučevanju repertoarja drugih koreografov se bom naslanjal predvsem na Martina Forsberga iz Švedske in Fabia Libertija iz Italije. Martin stavi na vsakodnevno in surovo vzdušje pri svojem gibalnem materialu, ki sovpada z raznovrstnimi intelektualnimi koncepti in je znan po svojih kakovostnih produkcijah, medtem ko se poetični Libreti v svojih predstavah osredotoča bolj na izvajanje gibov, ki temeljijo na resničnih/naravnih nalogah katere obarva z močnimi in minimalističnimi detajli zelo osebnega stila, ter je obenem tudi znan po uporabi humorja in besedila v svojih delih. MODERNA DELAVNICA se bo pričela z ogrevanjem, ki temelji na improvizaciji v kombinaciji s kratkimi in osnovnimi plesnimi vajami. Tem bodo sledile različne vaje za sproščanje telesne napetosti, vaje povezane z mišičnim tonusom in vaje, ki povezujejo telo s prostorom in časom. Na ta način bodo udeleženci delavnice našli skupen jezik za vzpostavitev prijetnega vzdušja, ki je potrebno za nadaljnje kreativne procese. V drugem delu si bomo vzeli čas za odkrivanje, ustvarjanje in eksperimentiranje. S pomočjo različnih improvizacijskih orodij bomo odkrivali nove načine gibanja, tako solo kot v paru in v skupini, ter izzivali našo zavedanje ter budnost. Ustvarili bomo svoj lasten plesni material z uporabo različnih metod in načel, ki bodo hkrati omejevale in povečevale našo kreativnost, ter se kasneje osredotočili na izvajanje gibov in se igrali z možnimi variacijami na temo. Delavnica se bo zaključila s hitrim vpogledom v "zdravljenje telesa", kjer bomo preko različnih vaj in preproste masaže nežno manipulirali različne dele telesa z namenom povečati prostor med sklepi, sprostiti telo in preprečiti morebitne poškodbe. Program delavnice se lahko spremeni z namenom prilagoditve stopnji in potrebam udeležencev.
Jernej Bizjak (1987) se je po letih intenzivnega plesanja in tekmovanja v modernih plesih v plesni šoli Kazina, odpravil v tujino na profesionalno šolanje na CODARTS - Rotterdamska plesna akademija. Kot član projekta Kylian/van Manen for young dancers je nastopal in interpretiral slavna dela velikih mojstrov (Jiri Kylian, Hans Van Manen) po celotni Nizozemski v sklopu nizozemskega plesnega festivala 2009. __________________________________________________________________________________
AFRO-SODOBNI PLES / Maša Kagao Knez
Afro-sodobni ples temelji na povezovanju sodobnih plesnih tehnik in zahodno afriških plesov. Pozornost je usmerja na raziskovanje različnih kvalitet gibanja. Namenjen je razvijanju in spodbujanju plesalcev k različnim možnostim plesnega izraza s pomočjo obvladovanja plesne tehnike, elementov afriške plesne tradicije (ritmičnost, gibalni motivi..) in improvizacije . Plesno predznanje je priporočljivo ali zaželeno.
Maša Kagao Knez je plesalka, koreografinja in gledališka ustvarjalka. Z uprizoritvenimi umetnostmi se je srečala že kot otrok skozi delo svoje mame, plesalke in koreografinje Jasne Knez. Maša se je izobraževala pri številnih mentorjih doma in v tujini ter leta 2006 diplomirala na šoli Georgesa Momboyeja za tradicionalne in sodobne afriške plese v Parizu. Septembra 2013 je diplomirala na Akademiji za ples v Ljubljani. Kot plesalka, igralka in koreografinja sodeluje tako z institucionalnimi gledališči kakor tudi z neodvisnimi producenti. Obenem pa ustvarja samostojne plesne predstave najrazličnejših žanrov in obsegov: Dia Diasso Diasspora (2013), Nameščeni (2011), Rojena zunaj svoje vasi, 1978 (2010–2011), Moja boljša polovica? (2007), gledališkega mjuzikla Delo na belo (2011), predstave za otroke Obisk v afriški vasi (2009) do plesno glasbenih predstav, inspiriranih iz afriškega plesno glasbenega izročila: Birigaydi (2006), Abondan (2007), Ole- Eba (2008), Moi, Toi, Nous (2009), Kratke zgodbe (2011), Stopinje (2012). Od leta 2015 je umetniški direktor zavoda 25 in vodja plesnega studia XXV, na Parmovi ulici v Ljubljani.Leta 2013 je prejela nagrado Ksenije Hribar za plesalko. Več na: http://ski.emanat.si/masa-kagao-knez/ __________________________________________________________________________________
KONTAKTNA IMPROVIZACIJA in MATERIAL ZA HRBTENICO / Nora Hajos
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo:
Nóra Hajós, dancer, choreographer, visual artist. Her choices are made by her deep interest in search of authenticity in dance. As an improvisational performer she is interested in sensation-rooted-movement-explorations, action painting, juxtaposition in art making and in-the-moment improvisation with words, voices, movement and paint. __________________________________________________________________________
SODOBNA TEHNIKA / Tamas Tuza & Peter De Vuyst
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo:
Tamás Tuza je profesionalni plesalec od leta 2007. Po več kot 20 predstavah na Madžarskem, se je pridružil skupini EnKnapGroup od leta 2010 do 2016. Sodeloval je s slovenskimi avtorji, kot so Sebastijan Horvat, Matjaž Zupančič, Rosana Hribar, Gregor Luštek, in tujimi koreografi, kot so Simone Sandroni, Club Guy in Roni, David Zambrano, Jordi Casanovas ... Med drugim je plesal tudi v uspešnici Iztoka Kovača, ki je bila nagrajena z Župančičevo nagrado. V zadnjih šestih letih je Tamás s skupino EKG potoval po Sloveniji in Evropi.
Peter De Vuyst was born in Oudenaarde, Belgium in 1989. He started his studies in Amsterdam (Amsterdamse hogeschool voor de kunst AHK). He continued in P.A.R.T.S.,(Brussels) and graduated in SEAD in 2013 (Salzburg). He was working with teachers such as Libby Far, Martin Kylvadi, Matej Kejžar, Martin Nachbar, Jannet Panetta, Lali Ayguade..Since 2013 he is working in projects with Matej Kejžar, Benjamin Vandewalle, Bénedicte Mottard. In 2016 spring, He came to work on project 'Silent Room' by Nikoletta Gönczöl and Tamás Tuza to Ljubljana. _________________________________________________________________________________
OSNOVE BALETA
Osnove baleta in Sodobni balet - Rock the ballet wibes bosta na dveh nivojih baletno tehniko
Vita Osojnik (1976) je po maturi na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani (smer Balet), nadaljevala izobraževanje v Plesnem centru Ljubljana pod umetniškim vodstvom Freda Lasserja. Leta 2002 je opravila avdicijo in nadaljevala študij na SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance), ki ga je leta 2005 uspešno zaključila z diplomo iz baleta, sodobnega plesa in koreografije. Dodatno se je izobraževala na plesnih delavnicah doma in v tujini (Tanzwochen na Dunaju, La Rona Dance International School of Ballet v Londonu, plesni seminarji v organizaciji JSKD-ja,…). Vita redno poučuje v Kranju, v okviru kulturnega društva Qulenium (skupina Mana), je delno redno zaposlena na Umetniški gimnaziji v Ljubljani (smer sodobni ples), je ena od mentoric Šugle (Šola uličnega gledališča v Ljubljani), gostujoča profesorica na SEAD-u (Salzburg Experimental Academy of Dance), mentorica mednarodnih delavnic MoveMentors v Salzburgu, občasno pa poučuje tudi v okviru drugih društev in programov (Bitnamun, Praktikum, Center plesa MB, Toscana Dance Hub v Firencah…). V oktobru 2015 je za dva meseca v New Yorku na povabilo dekana Tisch School of Arts na Broadwayu v vlogi koreografinje ustvarjala projekt z njihovo profesionalno plesno skupino diplomantov. Zadnjih nekaj let se izdatno posveča režiji, koreografiji in performansu v uličnem gledališču. _______________________________________________________________________________
PARTNERING / Nikoletta Gönczöl & Nathan Jardin
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo:
Nikoletta Gönczöl (Hungary) 1986 started her studies in Budapest Dance School. In 2008 she continued in Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD) and graduated in 2013.
Nathan Jardin, born in Belgium, freelance performer and dance teacher. Nathan has been busy with movement his whole life and decided to follow a higher education in dance. He studied in the training cycle at P.A.R.T.S., Brussels and concluded his education in S.E.A.D., Salzburg. In the Past years he has been working as teacher and performer in Europe. Currently working in Ljubljana on new creation Silent room. __________________________________________________________________________________
BREAKDANCE (6+začetniki)
Na Breakdance delavnici za začetnike se bodo otroci preko koordinacijskih in korekcijskih iger spoznali z osnovnimi elementi breakdanca. Prav tako se bodo spoznali z različnimi nivoji plesa, kot so: 'top rock', 'go down' in 'footwork - legsteps' ter 'freez-i. Na delavnici za nadaljevalce pa bodo poleg različnih nivojev plesa, predstavljeni tudi t.i. 'power moves', ki jih spoznavamo s pretočnostjo gibanja, t.i. 'flow' in z glasbo kjer nam bodo v pomoč prišli tudi lokalni break DJ-i. Društvo Gor je športno-kulturno društvo in njegova break ekipa Flow from Below skupaj z ostalimi člani društva predstavlja eno izmed najbolj aktivnih hip hop organizacij v Sloveniji. V letu 2015 so priredili več kot 15 brezplačnih in prostovoljnih dogodkov (delavnice, druženja, treningi, tekmovanja, nastopi, razstave, sodelovanje z javnimi zavodi, sodelovanje in mreženje z ostalimi evropskimi hip hop organizacijami ipd.). _________________________________________________________________________________
MODERN MIX (10+ nižji nivo)
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo:
Nicole Speletic, PhD is both a dance artist and a theorist. She continues to maintain an active practice in dance, and train regularly in modern, ballet and contemporary approaches while she performs, teaches and creates. For her dance is not merely stylized movement; rather dance is an experiential embodiment of our deepest ideas and self-understandings.
HIP TO THA HOP / Žigan Krajnčan & Gašper Kunšek
Najin Class/Happening HIP TO THE HOP temelji na spoznavanju globine momenta ter načina bivanja iz momenta v moment. Tehnično se ukvarjava z groove gibanjem, ter artikulacijo in izolacijo posameznih delov telesa. Raziskovanje se nadaljuje v razmerjih med voljo in gibom, emocijo in gibom ... konča pa s kontaktno improvizacijo, kjer je povdarek na gibalni ekstazi.
Žigan Krajnčan in Gašer Kunšek sta obetajoči imeni prihajajoče generacije mladih slovenskih plesalcev. Njuna plesna tehnika, ki jo nenehno razvijata in nadgrajujeta, je fuzija poppinga, hip hopa, baleta, release in cunnigham tehnik, krumpa, housa, kontaktne improvizacije. Kljub mladosti sta osvojila že nekaj pomembnih plesnih nagrad na različnih področjih. Ustvarjata v tandemu in njuno najvidnejše delo je interdisciplinarni projekt Hidden Myth. _______________________________________________________________________________
IN ACTO - Sodobna tehnika
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo:
Davide Sportelli is a dance artist active worldwide. Caught in the spell of Terpsichore after studying music and acting, Davide got his dance education at the Accademia Isoladanza of the Venice Biennale. He has collaborated with directors such as Sasha Waltz, Caterina Sagna, Giorgio Barberio Corsetti, Micha Purucker, including William Forsythe for “Human Writes. Beside performing and developing his own choreographic work he carries out an ongoing research on creative writing, video and sound. _________________________________________________________________________________
DELAVNICA: Terpsichorean Sonics – uglaševanje, opazovanje, poročanje / Alexandra Baybutt & Ivan Mijačević
Delavnica bo potekala v angleščini in zato opisa ne prevajamo:
Alexandra Baybutt, MA, is a movement artist, educator and Certified Movement Analyst, teaching privately (London), for CMA programmes in Europe, and as a guest at contemporary dance studios. She is currently a PhD candidate and lecturer at Middlesex University. Več: www.alexandrabaybutt.co.uk
Ivan Mijačević, MA, maker, performer and educator, a member of the artistic collectives Inability crew, SZ3, Two Kings and a French Town, con/temporary choreo-graphics, danceCO and Task-15, holds courses on music-dance relations at Universities across Europe and Middle East. _________________________________________________________________________________
AFROKIDZ / Emina Baj
Zaplešite skupaj z Emino v divjih ritmih Afrike. Emina prihaja iz Kenije, izobraževala se je v Zahodni Afriki. Vaše gibalne, ritmične ter motorične sposobnosti bo Emina razvijala s pomočjo vadbe, ki jo je razvila tekom let kot inštruktorica različnih vadb in kot plesalka. AfroKidz je namenjen vsem pogumnim malčkom, raziskovalcem in radovednežem, ki so starejši od šest let. Emina vas bo vsako uro naučila nekaj osnovnih korakov afriškega plesa, zapeli boste kakšno afriško pesmico in se pri tem zelo zabavali. Na energičen in zabaven način vam bo Emina predstavila del svoje afriške kulture. S pomočjo glasbe in giba bo poskrbela za motorično spodbujanje otroškega gibanja, ki je v otrokovih zgodnjih letih zelo pomembno. Ples dokazano pripomore k boljšemu razvoju ritmičnih in gibalnih sposobnosti. Če se ga naši malčki naučijo tako rekoč spotoma in skozi igro, še toliko bolje.
Emina Baj izhaja iz eksotičnih krajev sončne Afrike. Rojena je v Keniji. Od malih nog jo spremljata strast in ljubezen do glasbe ter plesa. Eden izmed najbolj priznanih plesalcev, koreografov ter pedagogov Merlin Nyakam iz Kameruna in plesalka, koreografinja ter njena mentorica Maša Kagao Knez iz Slovenije sta njena velika vzornika, vsak na svoj način. _________________________________________________________________________________
FLAMENCO / Mojca Medvešček & Iris Belko
Tečaj flamenka je namenjen začetnikom, ki nimajo izkušenj s flamenkom ali pa so se z njim kdaj srečali na kakem krajšem seminarju. Plesno predznanje ni nujno ali potrebno. Udeleženci bodo spoznavali osnove flamenko plesne tehnike, vaje za pravilno držo in gibljivost telesa, delo rok, osnovne udarce in ritme flamenka. Plesali bomo por tangos y rumbas in se učili seviljan.
Mojca Medvedšek se je s plesom v vseh mogočih oblikah ukvarjala v otroštvu in najstništvu. Čeprav jo je že od nekdaj privlačilo vse, kar je temperamentnega, še zlasti južnoameriški ritmi, v katere se je zaljubila na potovanjih, je usoda hotela, da se resneje zapiše flamenku.
__________________________________________________________________________________
IRSKI PLES z ostrino: Reel around the rock / Petra Perne
Reel around the rock - Irski ples z ostrino
Petra Perne že od nekdaj rada pleše. Prve plesne korake je brusila že v osnovni šoli, kjer se je v plesni šoli Urška več let urila v standardnih in latinskoameriških plesih. Z irskim plesom se je prvič srečala leta 2005 in se nad njim takoj navdušila. V šoli irskega plesa je sedem let usvajala tradicionalne in modernejše irske plesne korake, od tega je štiri leta delila svoje plesno znanje z drugimi ljubitelji irskega plesa, v Ljubljani in Kranju. V tem času je v skupinskih formacijah nastopila tako z lokalnimi kot tudi tujimi glasbenimi izvajalci, kot so The Dubliners, Andrej Šifrer, Francie Conway in Beer Belly ter organizirala vrsto irskih plesnih večerov v Kranju in Ljubljani. Prav tako je izvedla nekaj plesnih delavnic, med drugim tudi dve enotedenski delavnici irskih plesov na otoku Pašman, v okviru projekta Harmony.
SHAKTI DANCE® - JOGA PLESA / Nataša Tovirac
Nataša Tovirac je koreografinja, plesalka, plesna pedagoginja, učiteljica Shakti Dancea in Kundalini joge. V ples je zaljubljena od nekdaj. Ples kot umetnost je njena življenska in poklicna pot. Izobraževala se je na Flamski plesni akademiji v Bruggu (Belgija), diplomirala na Slovenski plesni akademiji, kot štipendistka je vrsto let potovala po Evropi in nabirala izkušnje pri priznanih tujih koreografih in pedagogih. Je avtorica 13 celovečernih plesnih predstav, mnogih koreografij ter soavtorica pri drugih umetniških projektih z glasbeniki, igralci, fotografi, modnimi oblikovalci, videasti... Z jogo se ukvarja več kot desetletje, občutek miru in moči, ki ji ga daje jo nepogrešljivo spremlja v vsej turbulentnosti in dinamiki intenzivnega življenja. Z odkritjem Shakti Dancea je združila svoji dve najmočnejši izrazni noti sebstva, ples in jogo v eno in pred leti postala učiteljica Shakti dancea -joge plesa. Shakti Dance redno poučuje doma in v tujini. Verjame v moč ustvarjalnega potenciala skozi ples, zato dela z otroki, mladostniki, odraslimi in z osebami z motnjo v duševnem razvoju. Za izredne dosežke na področju plesa je leta 2011 prejela najvišjo področno priznanje JSKD – Plaketo Mete Vidmar. Je učiteljica na SVŠGL - Umetniška gimnazija za sodobni ples in programski ter umetniški vodja Plesnega Studia Intakt.
|
|