|  JAVNO NAROČILO ŠT.: 4300-1/2020-1:JAVNI RAZPIS ZA ZBIRANJE PONUDB PO POSTOPKU JAVNIH NAROČIL MALE VREDNOSTI ZA ZA IZVAJANJE STORITEV TELEKOMUNIKACIJ VPRAŠANJA IN ODGOVORI  Datum objave: 17.02.2020   16:10 Vprašanje: Prosimo za detajlno razlago kaj je naročnik imel u mislih pod zahtevo  prenosniki z vgrajenim WWAN modemom?
 ODGOVOR:Prenosniki z vgrajenim WWAN modemom imajo možnost vstavitve ustrezne SIM kartice ali modul za priključitev na Wireless wide area network (WWAN) znotraj lokalnih mej celice mobilnega prenosa podatkov (the regional boundaries of cellular service).
 
 Datum objave:  14.02.2020   08:59 Vprašanje: Nekje navajate, da bo pogodba sklenjena za obdobje 48 mesecev, drugje pa 24 mesecev. Katero obdobje je pravilno?
 ODGOVOR:Pozdravljeni!
 Pogodba bo sklenjena za obdobje 4 let, tj. 48 mesecev.
 Lep pozdrav,
 Datum objave:  14.02.2020   09:02 Pozdravljeni,
 pozivamo vas k razdelitvi javnega naročila na 2 sklopa in sicer:
 1. Internetne povezave
 2. Fiksna in mobilna telefonija
 V nasprotnem primeru se favorizora ponudnike, ki lahko zagotovijo vse navedene  storitve hkrati.
 Zakon tudi sam tako določa:
 Javno naročilo namreč ne sme omejevati konkurenco med ponudniki z izbiro ali  izvedbo postopka, ki ne bi bila v skladu s predpisi o varstvu oziroma  preprečevanju omejevanja konkurence. Prav tako mora naročnik zagotoviti, da ne  ustvarja okoliščin, ki pomenijo krajevno, stvarno ali osebno diskriminacijo  ponudnikov, diskriminacijo, ki izvira iz klasifikacije dejavnosti, ki jo  opravlja ponudnik, ali drugo diskriminacijo.
 
 ODGOVOR:
 Pozdravljeni!
 Razpis ne omejuje konkurence med ponudniki, saj omogoča oddajo ponudbe s podizvajalci  ali soponudniki.
 Lep pozdrav.
 Datum objave:  14.02.2020   09:03
 Ali je rok 5 dni za podpis pogodbe podaljšljiv v izjemnih oz. opravičljivih  primerih (npr. odsotnost podpisnikov)?
 
 ODGOVOR:
 Da, vendar ne več kot 15 dni.
 Lep pozdrav.
 Datum objave:  14.02.2020   09:04 pozdravljeni
 prosimo za detajlno razlago kaj je naročnik imel u mislih pod zahtevo  prenosniki z vgrajenim WWAN modemom?
 
 ODGOVOR:
 Pozdravljeni!
 Na vaše vprašanje bomo odgovorili v ponedeljek.
 Lep pozdrav.
 (Glejte prvi odgovor zgoraj)
 Datum objave: 14.02.2020   09:06
 Naročnik je v razpisni dokumentaciji med obveznosti izvajalca med drugim  zapisal tudi: ''Izvajalec se obvezuje storitve izvajati strokovno, kakovostno  in v časovnih obdobjih, določenih s strani naročnika, sproti ali za druge  storitve, ki se dogovorijo naknadno (npr. tisk majic).'' Katere so te storitve,  ki se dogovorijo naknadno oz. ali je prišlo do pomote v razpisni dokumentaciji?  Tisk majic namreč ni v nikakršni povezavi s predmetom javnega naročila.
   ODGOVOR:Spoštovani!
 Da, v razpisni dokumentaciji je napaka, naročnik ne predvideva dodatnih  storitev izven specifikacije.
 Lep pozdrav,
 Datum objave:  14.02.2020   09:10
 Prosim potrdite, da v zvezi z ločenimi računi prevzemate posledice, da v  primeru, da posameznik ločenega računa za zasebno porabo ne bo plačal,  izvajalec lahko blokira celotno uporabniško številko, torej tako za poslovno,  kot za zasebno porabo? Ali prevzemate odgovornost plačila ločenega računa za  fizično osebo v primeru, da le ta ne bi bil poravnan s strani fizične osebe  (ponudnik namreč s to fizično osebo ni in ne bo v pogodbenem razmerju).
 
 ODGOVOR:
 Da, naročnik prevzema odgovornost za plačilo stroškov nastalih v okviru  ločenega računa, pri čemer izvajalec lahko blokira samo številko posameznega  neplačnika.
 Lep pozdrav.
 Datum objave:  14.02.2020   09:12
 Ali je mogoče oceniti možna odstopanja od predvidenega obsega nakupa  mobilnih aparatov. Ponudniki namreč lahko dajo optimalno ponudbo le v primeru,  da so količine jasne. Naročnik je namreč na enem mestu zapisal, da lahko pod  pogoji iz ponudbe kupi 1 kos mobilnega telefonskega aparata za vsakega  uporabnika, potem pa je v nadaljevanju zapisal, da bo telefone kupoval glede na  dejanske potrebe, zato je njihovo število lahko večje ali manjše od ocenjenega.  Iz ponudbenega predračuna izhaja okvirna količina 70 mobilnih telefonov na  leto. Kakšno je torej prevideno odstopanje od letne količine 70 mobilnih  telefonov?
 
 ODGOVOR:
 V razpisni dokumentaciji je nejasnost - naročnik bo 70 mobilnih telefonov  potreboval v obdobju 4 let, pri čemer odstopanje ni višje od 10%.
 Lep pozdrav.
 Datum objave:  14.02.2020   09:16
 Naročnik je v vzorcu Pogodbe o izvajanju telekomunikacijskih storitev v 22.  členu zapisal, da ''je izvajalec dolžan odpraviti napako oz. blago z napako  zamenjati z novim blagom v roku 8 dni od dneva grajanja napake V primeru, da v  navedenem roku ni možno odpraviti napak, je izvajalec dolžan dostaviti  naročniku novo blago, sicer lahko naročnik zniža vrednost pogodbe ali odstopi  od pogodbe.'' Ali je naročnik morda želel rok za odpravo napake oziroma  popravilo vezati na dan, ko izvajalec potrdi obstoj stvarne napake? Drugačna  interpretacija bi bila namreč nerazumna, saj mora imeti izvajalec možnost, da  se do obstoja napake opredeli. Poleg tega je rok 8 dni za odpravo napake  absolutno prekratek. V tako kratkem času je aparat nemogoče dostaviti do  servisa, postaviti diagnozo, zagotoviti morebitne potrebne rezervne dele ter  napako odpraviti. Predlagamo, da naročnik v tem delu ustrezno spremeni razpisno  dokumentacijo.
 
 ODGOVOR:
 Spoštovani:
 Da, rok je 8 dni po potrditvi stvarne napake. V pogodbo bomo dodali možnost, da  izvajalec zagotovi nadomestno opremo za čas popravila oz. servisa.
 Lep pozdrav.
 
 
 Datum prejema: 19.02.2020   Spoštovani,
 prosim za obrazložitev ponudbenega predračuna.
 Edino pri storitvah fiksnega omrežja (fiksne telefonije) ste predvideli  postavko vzpostavitve sistema "Cena prenosa naročniške številke in  priključna taksa fiksna, vključno s priključki za faxe". Pri vseh ostalih  storitvah postavke vzpostavitve ni. Verjetno tega ne predvidevate in se  pričakuje od ponudnikov, da se odda samo enotna cena na kos - obračun mesečno.
 V xls dokumentu predračuna tudi niste predvideli skupne kalkulacije (računanje  posameznih postavk in končne kalkulacije), kar lahko privede do različnega  pojmovanja in posledično napak pri ponudbah in hipotetično izločitev ponudnika.  Tako je v točki "A.2) storitve fiksnega omrežja" predvidena cena  postavke "Cena prenosa naročniške številke in priključna taksa fiksna,  vključno s priključki za faxe", ki se predvidoma upošteva plačilo enkratno  - kot priključnina. V skupnem znesku tabele A.2) pa je postavka poimenovana "SKUPAJ  na mesec (v EUR brez DDV)" - torej samo mesečni strošek in ločeno "SKUPAJ  za 48 mesecev (v EUR brez DDV)". Prosim za obrazložitev, če se postavko "Cena  prenosa naročniške številke in priključna taksa fiksna, vključno s priključki  za faxe" upošteva samo pri izračunu "SKUPAJ za 48 mesecev" kot  vrednost mesečnih naročnin x 24 + navedena postavka (se pri "SKUPAJ na  mesec" tako ne upošteva).
 Prosim za popravek, dopolnitev ponudbenega predračuna oz. pojasnilo.
 Lep pozdrav
 ODGOVOR: postavka vzpostavitev sistema "Cena prenosa naročniške  številke in priključna taksa fiksna, vključno s priključki za faxe". je  mišljena samo enkrat v celotnem 48-mesečnem obdobju in ne vsak mesec, zato se  ne upošteva pri  "SKUPAJ na mesec", temveč zgolj pri izračunu "SKUPAJ  za 48 mesecev. Lep pozdrav.
   Datum prejema: 19.02.2020   12:41 Spoštovani,
 po predlogu predračuna se za storitve fiksnega omrežja pričakuje (če prav  razumem) enotno ceno klicev v fiksna omrežje SLO + EU in enotno ceno za klice v  mobilna omrežja SLO + EU.
 Da bi lahko dobili optimalno ponudbo predlagamo, da se tarifna območja loči na:
 - nacionalni promet klice v omrežja operaterjev v SLO (ločeno za fiksna in  mobilna omrežja)
 - klice v območju EU (lahko ločeno za fiksna in mobilna omrežja EU operatejev)  in
 - klice v ostala mednarodna območja (lahko ločeno za fiksna in mobilna omrežja  ostalih mednarodnih operaterjev).
 Navedeno predlagamo, ker so po cenikih vseh ponudnikov za storitev "klici  v omrežje EU" cene višje kot v nacionalnem prometu - kot dober gospodar pa  predvidoma z javnim naročilom želite dobiti najnižjo ceno storitev.
 
 Dodatno bi glede na zahtevo: "Zahtevane so tudi določene funkcionalnosti s  področja fiksno-mobilne konvergence. Ponujen sistem mora omogočiti posebno  tarifiranje (možnost obračunavanja klicev znotraj podjetja po posebni tarifi,  ne glede na izvor klica: fiksni telefon, VoIP klient na PC ali mobilnem  telefonu ali mobilni GSM/UMTS terminal)." verjetno morali v ponudbenem  predračunu predvideti tudi postavke teh klicev - oz. je potrebno opredeliti kaj  za vas pomeni "posebno tarifiranje", klici "po posebni  tarifi".
 
 Predlog minimalnega števila postavk ponudbenega predračuna bi bil:
 -Klici med fiksnimi in mobilnimi uporabniki znotraj omrežja naročnika (interno,  konvergenca)
 -Klici v fiksna omrežja operaterjev v SLO
 -Klici v mobilna omrežja operaterjev v SLO
 - Klici v omrežja operaterjev v območju EU tarife
 - Klici v omrežja ostalih mednarodnih operaterjev
 
 Prosim za pojasnilo, popravek predračuna
 
 ODGOVOR: Ponudniki, ki ne nudijo  enotne cene klicev v  fiksna omrežje SLO + EU in enotno ceno za klice v mobilna omrežja SLO + EU,  lahko navedejo ceno po posameznih območjih z navedbo za 1.000 enot na mesec na  pripadajočo enoto (klic, 1 sekunda, 30 sekund, 60 sekund … ).Isto velja za  mobilna omrežja.
 Za določene  funkcionalnosti s področja fiksno-mobilne konvergence zahtevamo, da so ti klici  brezplačni ali cenejši od vseh drugih klicev.
 Če niso  brezplačni, navedite ceno za 1.000 enot na mesec na pripadajočo enoto (klic, 1  sekunda, 30 sekund, 60 sekund … ).
 Lep pozdrav.
 Datum objave:  24.02.2020   12:43Pozdravljeni,
 v Excelovi datoteki: tehnične specifikacije; predračun je enkrat cena  preračunana za 24, drugič pa za 48 mesecev. Ali gre za napako in mora biti  vedno 48 mesecev?
 Hvala za odgovor in lep pozdrav
 
 
 ODGOVOR:
 Gre za napako, kalkulacija mora biti pripravljena za 48 mesecev.
 Lep pozdrav.
 
 Datum objave:  24.02.2020   12:44
 Spoštovani,
 Na vas se obračamo z vprašanjem v zvezi z obrazcem ESPD javnega naročila št. JN  4300-1/2020-1. Obvezni del ESPD je razdelek »Del V: Zmanjšanje števila  ustreznih kandidatov«, ki določa obvezno zbiro izjave »da« ali »ne« izpolnjevanja  objektivnih in nediskriminatornih pogojev ali pravil, ki se uporabljajo za  zmanjšanje števila kandidatov (82. člen ZJN-3). Ker v razpisni dokumentaciji ni  opredeljenega instituta zmanjšanja števila ustreznih kandidatov, smatramo, da  to polje ne bi smelo biti nujna sestavina obrazca, saj ni možno podati  ustreznega odgovora.
 Prosimo za navodilo, kako ustrezno izpolniti obrazec za ta primer.
 
 ODGOVOR:
 Obrazca ESDP danes ni več smiselno popravljati, prosimo vas, da izpolnite  izbiro ne, saj instituta zmanjševanja števila kandidatov ne bomo uporabili.
 Lep pozdrav,
 
 Datum objave:  24.02.2020   13:02
 ODGOVOR
 Ponudniki, ki ne nudijo enotne cene klicev v fiksna omrežje SLO + EU in enotno  ceno za klice v mobilna omrežja SLO + EU, lahko navedejo ceno po posameznih  območjih z navedbo za 1.000 enot na mesec na pripadajočo enoto (klic, 1  sekunda, 30 sekund, 60 sekund ).
 Isto velja za mobilna omrežja.
 Za določene funkcionalnosti s področja fiksno-mobilne konvergence zahtevamo, da  so ti klici brezplačni ali cenejši od vseh drugih klicev.
 Če niso brezplačni, navedite ceno za 1.000 enot na mesec na pripadajočo enoto  (klic, 1 sekunda, 30 sekund, 60 sekund ).
 
 
 Datum objave:  24.02.2020   13:06
 naročnik v osnovnem razredu zahteva vsaj 4 GB vgrajenega delovnega spomina.  Da bi za vas dali čim bolj ekonomsko ugodne aparate prosimo, da naročnik spusti  kriterij na 2GB vgrajenega delovnega spomina vse ostale zahteve ostanejo enake.
 
 ODGOVOR:
 Pozdravljeni!
 V osnovnem razredu za mobilne telefone želimo 4 GB vgrajenega delovnega  spomina.
 Lep pozdrav.
 
 Datum objave:  24.02.2020   13:14
 pozdravljeni,
 prisili bi vas za informacijo koliko prenosa podatkov morajo vsebovati SIM  kartice za e-blagajne(15x)?
 hvala
 
 ODGOVOR:
 Elektronske blagajne naj vsebujejo 1 GB prenosa podatkov mesečno.
 Lep pozdrav.
         |