Klemen Janežič, predsednik žirije
Klemen Janežič je leta 2017 magistriral iz umetnosti giba s plesno butoh predstavo Torzo pod mentorstvom red. prof. Tanje Zgonc. Za predstavo je prejel akademijsko Prešernovo nagrado AGRFT. Že kot študent se je zanimal ne le za igro, temveč tudi za dramaturgijo, režijo in koreografijo. Leta 2011 se je udeležil intenzivnega izobraževanja pri SU-EN v Butoh centru v Uppsali na Švedskem, ki je pomembno zaznamoval njegov opus. Danes je član igralskega ansambla SNG Drame Ljubljana, v preteklosti pa je sodeloval z različnimi gledališči tako na institucionalni kot neinstitucionalni sceni (Lutkovno gledališče Ljubljana, Mini teater, Mestno gledališče Ljubljansko, Gledališče Glej). Dejaven je tudi kot filmski igralec, tako v nagrajevanih kratkih filmih kot tudi v celovečernih (Nad mestom se dani, Pot v raj). Klemen je z različnimi projekti sodeloval na pomembnih festivalih kot so Borštnikovo srečanje, Teden slovenske drame, Gavellovi večeri, itd.
Ana Ruter
Ana Ruter je diplomirala na ljubljanski Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo (AGRFT) pod mentorskim vodstvom Dušana Jovanovića in Sebastijana Horvata v uprizoritvi Pavilijoni ali kam grem, od kod prihajam in kaj je za večerjo. Že v času študija je nastopala v Mestnem gledališču Ljubljanskem, v SNG Drami Ljubljana in v Mestnem gledališču Ptuj. Po končanem študiju je sodelovala v različnih slovenskih gledališčih, v SNG Drama Ljubljana, v Anton Podbevšek teatru v Novem mestu ter v Lutkovnem gledališču Ljubljana. Leta 2009 se je zaposlila v SLG Celje, trenutno pa ima status samozaposlene v kulturi.
Andrej Karoli
Andrej Karoli je glasbeni urednik in voditelj na Valu 202. Letnik 70, usmerjeni izobraženec, DJ, študent (neizpolnjeni), potem Radio. Aktiven od 11. meseca starosti, takoj, ko je shodil. Mladost čudovita, služba je hobi, zasebno je miren. Želel je prodajati plošče, a ni želel propada glasbene industrije. Prvo se ni, slednje se je uresničilo. In potem: Radio. 1990. Avdicija, brez govornih napak, zatem dve leti in pol »drsanja mikrofona« v zaodrju. Mentorji in mentorke: Nataša Dolenc, Ajda Kalan, Ivi Korošec, Ivan Lotrič, torej TOP GUN slovenskih radijskih imen. Se zdi, da se kar pozna. Po dveh letih in pol prvi posnetki (anketa o prodaji glasbe), dežurstva, pisanja (neobjavljenih) novic, vse, kar se zdi, da današnjim »voditeljem« radia primanjkuje. Prijateljski prevzem oddaje Popevka meseca, preobrazba v Popevko tedna, dodatek domačega in tujega dela, ostalo
je zapisano v arhivih. Tipanje kolegov v uredništvu za glasbo (pet let smo se tipali) in končno so »prostozidarji« popustili in sem pristopil. Naskok na vodenje programa, prvi (bogokletni) začetki tikanja z javnega Radia, dodajanje glasb, prestop v glasbeno uredništvo, zametki produkcije dogodkov v imenu Radia, idejni so-vodja projekta Siddharta za Bežigradom, glasbena in koncertna produkcija Dneva 202 (Dan D, Tabu, Elevators / Keane), sicer pa: 80% Radia ni pred mikrofonom, je pa bolj pomembnih.